STEM-освіта: науково-методичні аспектиДивлячись як стрімко розвивається людство, важко передбачити, яким буде світ через якихось десять років. Та саме в цьому світі сучасні діти житимуть та будуватимуть кар’єру. Відповідь на це питання може дати STEM освіта.
Що з
себе представляє STEM освіта, якими принципами керується дана методика і які
несе переваги.
STEM
освіта — це категорія, що визначає педагогічний процес як технологію формування
та розвитку розумово-пізнавальних і творчих якостей учнів. Рівень таких якостей
визначає: конкурентоспроможність на сучасному ринку праці, здатність і
готовність до: розв’язання комплексних задач (проблем), критичного мислення,
творчості, когнітивної гнучкості , співпраці, управління, здійснення
інноваційної діяльності. STEM освіта заснована на міждисциплінарних підходах:
побудови навчальних програм різного рівня та окремих дидактичних елементів,
дослідження явищ і процесів навколишнього світу, вирішення проблемно
орієнтованих завдань.
Абревіатура
STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering
(Інженерія) та Mathematics (Математика). Саме ці напрями лежать в основі даної
методики освіти. При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як зазвичай, а
у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань. Учень
не просто знайомиться з новими напрямами розвитку точних наук та інженерії, а
вчиться реалізовувати вивчене на практиці. Учні отримують практичні навички, що
можуть зробити життя простіше, наприклад створення «розумного будинкуу» тощо.
В
Україні тематика STEM освіти набирає популярності. Існує державна установа –
Інститут модернізації змісту освіти, що зазначає важливість STEM освіти для
України та працює над впровадженням даної методики в освітніх закладах.
Комментариев нет:
Отправить комментарий